Tema: Re: Gran Kanarija
Autorius: vaidas
Data: 2016-01-28 11:14:30
Ne Modelin, o Modlin. Oro uostas kaip ir visi, angaro tipo. Atitikmuo
Lietuvje - Kauno.
Yra viešbučių šalia, bet mes miegam Zajazde 20 min iki jo. Pigiau ir su
pusryčiais. Bookinge jų nėra, galėsiu duoti kontaktus. Paskutinį kartą
miegojom vieni visame pastate.
Mašiną palieku
http://www.parkvia.com/pl-PL/parking-lotnisko/modlin/lider-parking-zolty-lotnisko-modlin
Atvažuoji, palieki mašiną, tave nuveža į oro uostą. Grįžus paskambini,
tavęs atvažiuoja. Super, tik mokėk lenkiškai kelis žodžius :) Parkingas
~2km nuo oro uosto. Prie pat oro uosto max 5 dienom galima palikti.