Tema: Re: Gran Kanarija
Autorius: maTas
Data: 2016-01-28 10:52:49
<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000">
<DIV>La,</DIV>
<DIV>ir man aktualu, kai gri btinai parayk ia kaip seksi, nes varysiu
baland, per Varuv.</DIV>
<DIV>I kur tiksliai nuomavo main?</DIV>
<DIV><A href="https://uk.trustpilot.com/review/cicar.com/en">Trustpilot</A> man
rekomenduoja https://www.cicar.com/ atseit geras kainos kokybs santykis ir nra
paslpt mokesi.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Ar labai baisus tas Modelin oro uostas, yra kai kuri baisi
komentar,</DIV>
<DIV>ten tipo suvaro keleivius ir prie -10 liepia stovti 1,5 valandos prie
lktuvo ir panaiai...</DIV>
<DIV>Prie kiek laiko reikia bti prie skryd, didels ten eils bna?</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Kurioj aiktelj saugiausia laikyt main?</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Kuriam viebutuke pernakvot prie, po skrydio?</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Gal yra toks viebutis, kur atvarai, pernakvoji, palieki jame main, tave
nuvea  oro uost,</DIV>
<DIV>7 dienas maina viebuio teritorijoj stovi, po skrydio pasiima, vl
pernakvoji, pasiimi main ir varai namo.</DIV>
<DIV>Per daug gerai noriu?</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Ai</DIV>
<DIV>maTas</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>"Stork"&nbsp; para naujien news:n8cij5$nlu$1@trimpas.omnitel.net...
</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>As per zmogu, kuris tuom uzsiima uzsakiau viska (reiks duosiu kontaktus i
</DIV>
<DIV>privat.).</DIV>
<DIV>Skrydis ir viesbutis (apartamentai su pusryciais ir vakariene salia
esanciam </DIV>
<DIV>viesbutyje) kainavo apie 2000Eur. Nepamirskim, kad velykos...</DIV>
<DIV>Skydis tiesioginis is Varsuvos (minusas, kad trenktis reikia, pliusas-
</DIV>
<DIV>tiesioginis skrydis :-) ) Bilietai apie 600 eur trim be registruoto
bagazo.</DIV>
<DIV>Viesbutis -per booking.com galima pagal savo norus. (Man ne per booking.com
</DIV>
<DIV>uzsakinejo)</DIV>
<DIV>Automobili uzsake is Lietuvos, nuvykus pasiimu oro uoste ir atiduodu </DIV>
<DIV>orouoste isskrendant. Jokiu kreditiniu, debetiniu-sumoku vietoj ir tiek
</DIV>
<DIV>ziniu. Auto is mazu keturduriu visam laikotarpiui apie
190Eur.</DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>