Tema: Re: birma
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-01-14 00:05:45
On 1/13/16 10:22, toms wrote:

> Ne, tikrai neteko, bet esu didelis dviraciu megejas - miestui apziureti
> dviraciu man pats tinkamiausias budas. Pagal aplinkybes teikiu jam
> pirmenybe. Bet isskaiciau jog jangone dviraciai uzdrausti... bent jau

Ten kur nors provincijoje - taip. Mieste gali pasibaigt gana liudnai,
nes ju supratimas apie eismo tvarka nevisada atitinka musiski. Ir
dviratininkui gali labai nepasisekt jei nesielgs taip kaip is jo tikimasi.

Seip Rangunas yra ganetinai lengvai apziurimas ir pesciomis.

Velikai ten beje daugumoj moteriski, nes vyraujantis vietiniu apdaras
yra sijonai.

> 2012 buvo :(  Kas link transporto kainu tai skaiciau jog papigiai,
> iskyrus i turistus orientuotas paslaugas.

Jo, mokesi gal trigubai lyginant su vietiniais, bet pervaziuot is vieno
galo i kita (keliasdesimt km) kainavo gal 30ct. Taksai irgi buvo pigus.
Tiesa nusiteik tipiskai "hardcore" aziatiskai tvarkai: autobusai varo
kaip nori, numeriu/krypciu perskaityt negalesi, nes tiek skaiciai tiek
raides rimtai skiriasi nuo mums iprastu, berniukai kontrolieriai tiesiog
skanduoja kur vaziuoja, tik tiek kad nieko nesupranti. Geriausia
strategija susirast stoteleje koki nors kazkiek suprantanti angliskai
zmogu ir paprasyt kad isodintu i reikiama autobusa kai anas atvaziuos.