Tema: Re: birma
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-01-12 22:08:12
On 1/12/16 15:33, toms wrote:

> Man idomu vizos gavimo procedura. Kiek dabar radau jog gali kreiptis i
> kokia vizu agentura, kurie padaro iskvietima(nzn ar jis reikalingas).
> paskui varai i mianmara, oro uoste ten kazkur reik nueit iklijuos viza
> uz tam tikra mokesti ir laisvas. Tiesiog nesinori jog nuskridus tektu
> apsisukt.

As taip nerizikuociau, nebent tiksliai zinai, kad siuo metu dalina. Nes
yra buve kad dalino, po to staiga nebe. As sau viza gavau ambasadoj
berlyne. Bet anie tokie ganetinai neskubus, gali uztrukt kad ir menesi.
Anais laikais kitas variantas buvo gauti viza Bankoke, pasidarydavo per
diena ar dvi. Jokiu iskvietimu nereikejo.

> Kaip del pinigu? vienur radau jog verta veztis doleriu, kitur gi sako
> jog ir su eurais ten ne problema? Skaiciau, is bankomato pinigu gauti
> menkas sansas.

Iki gal 2013-14 metu birma buvo izoliuota, t.y. jokiu tarptautiniu
pavedimu, reiskia jokiu korteliu, saskaitu ar kelioniu cekiu.

Didesniuose miestuose dolerius ir eurus mego vienodai, periferijoj is
inercijos gal labiau dolerius. Bet labiausiai mego Ciatus (ju vietine
valiuta).

Anais laikais vienas is esminiu momentu: doleriai/eurai turi buti
IDEALAUS stovio, pageidautina tiesiai is spaustuves. Bent karta
perlenkta ar neduokdie patrinta ar sutepta jau iskart rauke nosi ir
netgi neimdavo. Ir uz 100$ banknota duodavo geresni kursa nei tarkim uz 5$.
Paaiskinimas - sudroztu banknotu i banka nenunesi ir nepakeisi, tai
niekas nenorejo su jais likti. Dabar gal jau kitaip, vistik yra berods
ir bankomatu.

> Kaip su mobiliu rysiu? kiek skaiciau galima vietine kortele nusipirkt,
> su lietuviska neveiks - ala ner roamingo ten.

Nebuvo tarptautiniu atsiskaitymu - nebuvo roamingo. Vietine kortele buvo
neitin naudinga (tik vietiniai skambuciai) ir anais laikais stipriai
brangi. Dabar gal pasikeite.

> Internetas? viesbuty tikiuosi bus bet tiketina, kad reiks ne tik viesbuty.

Bent jau anais laikais interneto praktiskai nebuvo. T.y. jis buvo, bet
nedaug kur ir ziauriai uzfirewallintas, t.y. uzcenzuruotas.

> Lankytis teks Jangone tik laisvo laiko neturesiu daug - tikiuosi
> issinuomuot dvirati apsizvalgymui po miesta.

Tau yra teke azijos didmiestyje vaziuot dviraciu? :) Jei neturi
specialiu skillzu tai net nebandyciau :) Autobusu ten pilna, taxai irgi
nieko nekainavo.

> Neteko but azijoj, nzn kaip ten. Kiek isskaiciau skiepai neprivalomi,
> gali skiepytis savarankiskai - radau sarasa nuo kokiu ligu. Po dziungles
> nesibastysiu - ar labai rizikuociau be skiepu? ar gal nuo pagrindiniu
> tik pasiskiepyt (kokie pagrindiniai butu)? Ne del sutaupymo - tiesiog
> nemegstu skiepytis :)

Nuo hepatito tikrai reikia. Siaip nevalgyk gatvej virtu dalyku (tik
grilintus), ledu, visokiu spaustu sulciu ir pan. Pamatytum kaip jie ten
indus plauna (stovincio vandens kubile), tai manau paciam noras praeitu.
Restoranuose irgi sekmes reikalas, mum per tris savaites vidurius
paleido vieninteli karta pavalgius padoriam/nepigiam kabake. Laimei
nelabai stipriai, nes tokie fintai gali gerokai pagadint nuotaika.