Tema: Re: birma
Autorius: toms
Data: 2016-01-13 11:22:37
Dekui uz info.

> As taip nerizikuociau, nebent tiksliai zinai, kad siuo metu dalina.

atrodo galima ir ne per agentura. Mianmaro valdzia isdavineja eVizas
uzpildzius forma http://evisa.moip.gov.mm/index.aspx
O atvykus, iklijuojama reali. Manau turetu but patikimas reikalas.

> Tau yra teke azijos didmiestyje vaziuot dviraciu? :) Jei neturi
> specialiu skillzu tai net nebandyciau :) Autobusu ten pilna, taxai irgi
> nieko nekainavo.

Ne, tikrai neteko, bet esu didelis dviraciu megejas - miestui apziureti
dviraciu man pats tinkamiausias budas. Pagal aplinkybes teikiu jam
pirmenybe. Bet isskaiciau jog jangone dviraciai uzdrausti... bent jau 2012
buvo :(  Kas link transporto kainu tai skaiciau jog papigiai, iskyrus i
turistus orientuotas paslaugas.