Tema: Re: Fuerteventura
Autorius: Bronco
Data: 2015-10-20 23:34:41
On 2015-10-20 11:22, vigi@nomail.se wrote:
> Dekui. Reiks paziureti gal galima koki viesbuti pietinej pusej rasti.

Costa Calma orientyras. Ten ramaus poilsio bastionas.

> Corralejo mes uzsisakem sporto viesbuti su ideja kad paciam viesbuty bus ka
> veikti (geras baseinas, sporto sale, bowlingas)

Pastaba. Baseinu gali nekilt noro pasinaudot, nes tokiu metų laiku
niekas jame nesimaudys, nes Corralejo labai karšta tikrai nebus. Nebent
jums labai labai pasiseks.

> Del all inclusive tai niekad gyvenime to neturejom, nors keliavom daug.
> Tiesiog neretusi atsipalaiduoti ir nesirupinti maistu.

Aha. Užtat tada pradėsit rūpintis, kaip nepavėluot į eilinį maitinimą :)
O nueit kur ką įdomaus suvalgyti iš viso neteks, nes bus gaila "išmestų"
pinigų už all inclusive :) Na o bet tačiau, čia jau jūs patys rinkitės
kaip jums geriau, bet mano galva all inclusive yra nei gerai, nei pigu,
nei patogu, nei super skanu (su retomis išimtimis). IMHO.