Tema: Re: Fuerteventura
Autorius:
Data: 2015-10-20 11:22:40
Dekui. Reiks paziureti gal galima koki viesbuti pietinej pusej rasti.
Corralejo mes uzsisakem sporto viesbuti su ideja kad paciam viesbuty bus ka
veikti (geras baseinas, sporto sale, bowlingas)
Del all inclusive tai niekad gyvenime to neturejom, nors keliavom daug.
Tiesiog neretusi atsipalaiduoti ir nesirupinti maistu. Restoranuose kasdien
sedet su 5men kudikiu gali but sudetinga. Zmona atrodo griestai nusiteikus
kad reikia all inclusive imti :)