Tema: Re: Fuerteventura
Autorius: Bronco
Data: 2015-10-19 21:33:27
On 2015-10-19 14:23, vigi@nomail.se wrote:
> Gal kas buvot ir galit biski pakomentuoti.
>
> Ruosiames keliauti sausio pradzioj, trys suauge ir kudikis. Gyvensim
> Corralejo.

Why not. Aišku, ramiam poilsiui su kūdikiu reikėjo apsigyventi kur nors
pietinėje salos dalyje. Corralejo ten labiau kaitininkų ir
banglentininkų rojus, nes labai vėjuota salos dalis. Kai pietrytinėje
dalyje gali būti ramus poilsis pliaže beveik štilio sąlygomis, Corralejo
paklodę teks plytomis pliaže prispaust :)

> Ar verta masina uzsisakineti? As vairuoti nemegstu, bet galvoju gal butu
> paprasciau. Parkavimas prie viesbucio atrodo nemokamas. Is kitos puses su
> kudikiu labai daug vistiek nepavarinesim.

Sėdėt vien Corralejo, jei tu ne minėtų sporto šakų entuziastas,
praktiškai nėra jokios prasmės. Nusibos tas miestukas jau po poros
dienų. Nors, visiems skirtingai viskas, tai nežinau ką patart, situaciją
nupasakojau, pats spręsk. Aš mašiną turėjau ir nelabai suprantu, ką aš
ten dar būčiau pamatęs be mašinos.

> Ar verta All inclusive imti?

O kas yra verta? Reik kokius 3-4 kg skubiai priaugt? Tada pirmyn.

> Neretusi ir vietinio maisto paragauti, be to
> turesim virtuvele viesbuty. Restoranuose gali but sunku pasedeti, bet gal
> restoranai parduoda maista issinesimui? Kokios mazdaug maisto kainos?

Su išsinešimu tai totali nesąmonė. Ypač, jei dar turit virtuvėlę...

Su maistu yra taip - restoranuose bus brangiau nei Lietuvoje (skaniau
irgi), o parduotuvėse maistas pigesnis nei Lietuvoje. Kai kurie
produktai tiesiog ženkliai pigesni. Pvz. visokie kumpiai, sūriai, geras
vynas ir pan.. Net seilės pradėjo kauptis :)

Turint virtuvėlę ir nenorint išlaidaut, rekomenduočiau maistą pirkti
parduotuvėje ir valgyti viešbutyje. Bus pigiai ir skaniai. O keletą
kartų tiesiog šiaip nueiti į restoranus ir normaliai pasėdėt ir skaniai
pavalgyt, ir be jokių nešiojimų į viešbutį. Be to, tai gana keistokai
atrodys...