Tema: Re: kas vyksta i Sicilija - venkite Etnos. Nera ka ziureti !
Autorius: bzik
Data: 2015-10-16 15:15:13
tiek kiek su mašina yra kažkiek efekto, bet visa esmė aukščiau.
Bent šiaurinėj pusėj pernai spalį vaikščiojančius mačiau tik porą ir tie
tinkamai apsirengę (spėju po vietinių patikrinimo ar kokių popierių
pasirašymo, kad nebus pretenzijų, nes nuo aikštelės buvo draudžiami
ženklai). Visus kitus krovė į merso busus
http://www.alternativetna.com/site/wp-content/uploads/2014/02/etna-top01.jpg
ir vežė aukštyn.

"Mindaugas"  wrote in message news:mvq1po$qmd$1@trimpas.omnitel.net...

Buvau ir ant monntban'o ir daug kur kitur, bet etna vistiek patiko.
Važiuojantiems į siciliją visiems tikrai rekomenduoju.
Tiesa mes pinigu jokių nemokėjom visai, užvažiavome kiek su mašina buvo
galima, o po to dar paėjom kiek netingėjom aukštyn.

"Pringles"  parašė naujienų news:mvoqhg$i2i$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-10-15 16:19:18 +0000, dpi said:

> LOL :D
> Šiaip kelionėse dažnai pasitaiko sutikti nepatenkintų žmonių, nes jie
> papuolė visai ne ten kur jiems žadėjo. Bet kelionių forume, internete
> skelbti, kad nevykite į vieną iš įdomesnių vietų, nes man ten
> nepatiko/nepasisekė oras.....
>
> Man asmeniškai buvo viena įdomiausių vietų. Pirmas matytas ugnikalnis.
> Oras buvo šiltas, šiek tiek apsiniaukę apačioje, o ant kalno giedra,
> vaizdas kaip iš lėktuvo. Praėjusį rugsėjį-spalį. Kaina normali, vertingiau
> nei po 10eur už griuvėsių vietoves.

> [...]

70 eur asmeniui :)) jeigu ka;)