Tema: Re: kas vyksta i Sicilija - venkite Etnos. Nera ka ziureti !
Autorius: Mindaugas
Data: 2015-10-16 08:26:16
Buvau ir ant monntban'o ir daug kur kitur, bet etna vistiek patiko.
Važiuojantiems į siciliją visiems tikrai rekomenduoju.
Tiesa mes pinigu jokių nemokėjom visai, užvažiavome kiek su mašina buvo
galima, o po to dar paėjom kiek netingėjom aukštyn.

"Pringles"  parašė naujienų news:mvoqhg$i2i$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-10-15 16:19:18 +0000, dpi said:

> LOL :D
> Šiaip kelionėse dažnai pasitaiko sutikti nepatenkintų žmonių, nes jie
> papuolė visai ne ten kur jiems žadėjo. Bet kelionių forume, internete
> skelbti, kad nevykite į vieną iš įdomesnių vietų, nes man ten
> nepatiko/nepasisekė oras.....
>
> Man asmeniškai buvo viena įdomiausių vietų. Pirmas matytas ugnikalnis.
> Oras buvo šiltas, šiek tiek apsiniaukę apačioje, o ant kalno giedra,
> vaizdas kaip iš lėktuvo. Praėjusį rugsėjį-spalį. Kaina normali, vertingiau
> nei po 10eur už griuvėsių vietoves.

> [...]

70 eur asmeniui :)) jeigu ka;)