Tema: Re: kas vyksta i Sicilija - venkite Etnos. Nera ka ziureti !
Autorius: dpi
Data: 2015-10-15 19:19:22
LOL :D
Šiaip kelionėse dažnai pasitaiko sutikti nepatenkintų žmonių, nes jie
papuolė visai ne ten kur jiems žadėjo. Bet kelionių forume, internete
skelbti, kad nevykite į vieną iš įdomesnių vietų, nes man ten
nepatiko/nepasisekė oras.....

Man asmeniškai buvo viena įdomiausių vietų. Pirmas matytas ugnikalnis. Oras
buvo šiltas, šiek tiek apsiniaukę apačioje, o ant kalno giedra, vaizdas kaip
iš lėktuvo. Praėjusį rugsėjį-spalį. Kaina normali, vertingiau nei po 10eur
už griuvėsių vietoves.

"Pringles"  wrote in message news:mvh5vd$a0l$1@trimpas.omnitel.net...

Teko buti ten katik. Nu absoliuciai nieko del ko galima buvo sumoketi
belenkiek pinigu. Vykta buvo i Siaurine puse.

Forget! Beware!

Tik noriu pranesti, kurie keliaus!

IMHO