Tema: Re: dviracio transportavimas su masina
Autorius: wayfarer
Data: 2009-05-13 16:49:22
labas
pats naudojau. pirkau dviraciu pardej. labai paprastas naudot, labai
patogus, tvirtas. netrina nieks ten jokiu bamberiu nieko, yra ir numerio
laiklis jei reik. bet jo niekad nenaudojau, ir nieks nesikabinejo. vien zo
kas ce ka ir pezejo apie dviraciu pametimus ar dar ka - briedas. mano
draugas turi panasu, is senuku - lygiai taip pat puikiai laiko. patarimas -
ratus tik pririst, nes kai kybo ore, priekiniai ratai sukasi nuo vejo. o
siaip rekomenduoju drasiai naudot.