Tema: Re: dviracio transportavimas su masina
Autorius: Linelis
Data: 2009-05-13 11:46:55
Nu tai tapati aiskino ir anam forume :) kazkoks nepatiklus tamsta
As tai neprikciau tokio dar del 2 dalyku :
1. jei teks pavaziuoti zvyrkeliu, visi vezami dviraciai buts tokie dulkini,
kad baisu bus net prisiliesti prie ju.
2. Jei kelioneje reikes ilysti i bagazine (atsarg.ratas, vaikui pampersai,
alaus butelis ar panasiai), reikes nuimineti visus dviracius.
Turejau ir as ant kablio, ale pardaviau ir isigijau ant stogo. Uzsidedi ir
pamirsti, aisku reik nepamirs nevirsyt greicio :)