Tema: Re: Cekija / Slovakija gamta
Autorius: gopenzo
Data: 2015-04-08 22:55:29
na jeigu važiuojama kažkur bent savaitei ir pati kelionė neturi trukti kuo trumpiau tai aš sutinku.
pernai važiavom iki zakopanės, tai po visos vairavimo dienos lavonas buvau. į priekį važiavimas kaip ir neprailgo, bet vistiek interesas yra numint kuo greičiau.
atgal - labai pabodo. vienu žodžiu, aš porai nakvynių nė už ką nevažiuočiau :) bet čia kiekvienam savaip matyt...