Tema: Re: Cekija / Slovakija gamta
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-04-08 18:57:37
On 2015-04-08 16:48, gopenzo wrote:
> čia šiaip, bet negi realiai verta vairuot automobilį kokių 15h (jei ne
> daugiau) non-stop, tam kad pernakvot 2-3 naktis.

Verta. Man taip irgi patinka. Vietoj lektuvo, jei yra galimybe, visada
renkuosi auto. Tiesiog jau vaziuodamas atostogiauju ir ilsiuosi. Man
patinka letai besikeiciantys vaizdai (kai kada pasiseka rasti perlu,
kuriu nera turizmo vadovuose), pakeles kabakai pavalgymui, mazi jaukus
netiketai surasti viesbutukai nakvynei...

Audrius K.