Tema: Re: Cekija / Slovakija gamta
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-04-08 19:23:54
On 2015-04-08 13:58, qwerty wrote:
> Nu tai pasidalinkit patirtim kur vaziuot ir ka ziuret.
> Tiesa Cekija be alaus man neisivaizduojama.

Pusdieniui miestelis Štramberk (viešbutis holel Šipka) - man smagi vieta
nakvynei. Yra nedidele pilis.

Adrspaskie Skalne Miasto - nuostabiu uolu parkas, smagu pasivaikscioti.

Tatra muziejus (koprivnice) - pakankamai idomu, visa ju tatros auto
istorija.

Českyj raj - grazi vieta pasivaiksciojimams

Kunta Hora miestelyje baznycia Kostnica (interjeras padarytas is zmoniu
kaulu, labai savotiskas siurpus vaizdas, rode per Discavery), miestelio
centre - sidabro kasyklos (jei nekankina klaustrofobija).

Punkva urvas (einama, plaukiama valtimi). Man vienas is idomiausiu urvu
(o ju maciau nemazai), tik bilietus reikia is anksto pirkti, tai paciai
dienai gali nepasisekti gauti :-))

Grazus miestelis Česky Krumlov. Man patinka ten pasivaikscioti.

Neidomus urvas su koneprusu rozemis,i Karlštejn pily reikia pasiziureti
tik is toli (apacioje sedint bare ir geriant alu), arciau eiti (o juo
labiau i vidu) neverta.

Ir dar daug daug ten graziu vietu yra...

Audrius K.

  Tai alaus ir maisto reikes