Tema: Re: Leistini greičiai Europoje
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-04-04 11:55:10
On 2015-04-02 17:57, Idomu wrote:
> Žiūriu įdomių žmonių būna.
> Klausiau:
> "Kur pasižiūrėti naujausius leistinus greičius EU?"
> Klausiau LEISTINUS GREIČIUS, nes jie net ir Lietuvoj kartais
> pakoreguojami.

Na, tai prie sienos paziuri i lentele ir zinai. Nafig tu greiciu kazkur
ieskoti inete ieskoti???? Ar ne pofig is anksto, autostrada leidziama
130 ar 140km/h??? Vis vien gali buti net tik tai dienai sumazintas
greitis iki 110km/h, ar net iki 40km/h (man teko ir ta patirti
kroatijoje, o ponas kelioniu "egzpertas" tikisi rasti internete ponios
Vangos pulapi, kuriame bus nurodyti ateities dienu (tu, kuriomis ji
vaziuos) greiciai, kad pasiskaiciuotu keliones laika....

Audrius K.

  Žinot - parašykit. Kitu atveju - nėra tokių www ar