Tema: Re: Leistini greièiai Europoje
Autorius: kufass
Data: 2015-03-24 18:42:03
Tai blogai pas tave skaiciuoja navigacija,nes prisiderina prie tavo
charakterio,o ne prie realiu greicio apribojimu.
Turbut bus koks Garmin.
As naudoju TomTom ir kartais iGO.
Vazineju tikrai ne pirmus metus.
Skaiciuoja tiksliai,tik neivertina sustojimu ir netiketu kamsciu.

"Audrius K."  parašė naujienų news:merj4r$r6a$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-03-24 09:57, kufass wrote:
> Nu vertina,vertina.
> Bet jei nuo Varsuvos link vokieciu leidziama vaziuot 140km/h ,tai taip ir
> reikia vaziuot,nes vaziuojant leciau.prideda laiko.

Tai kodel man, jei iki tol bunu kokius 500- 1000km pravaziaves ne
autostradomis, o rajoniniais keliais pagal taisykles, vaziuojant vasara
130km/h i vilniu suskaiciuotas laikas visa laika trumpeja ir as
nuvaziuoju kazkur 15-20 minuciu greiciau???  To nebuna, jei pries tai
vazinejau autostradomis. Tada suskaiciuotas ir realus laikai sutampa.
Tas pats galioja ir uzsienyje.
Audrius K.