Tema: Re: Leistini greičiai Europoje
Autorius: Idomu
Data: 2015-04-02 17:57:31
Žiūriu įdomių žmonių būna.
Klausiau:
"Kur pasižiūrėti naujausius leistinus greičius EU?"
Klausiau LEISTINUS GREIČIUS, nes jie net ir Lietuvoj kartais
pakoreguojami. Žinot - parašykit. Kitu atveju - nėra tokių www ar
nežinau rašykit. Viska, klausimas uždarytas.
Važinėjau kai jokių navigacijų dar nebuvo. Aišku pačiam mieste sunku
būdavo pagal popierinį žemėlapį, bet nieko, neprapuoliau. Jau aplankytos
šalys klausimų nekelia, bet kaip rašiau, kaskart renkuosi naujas. Kas
užsiiminėja navigacijomis ir intensyviai jomis naudojasi irgi žino, kad
pilnai jomis negalima pasitikėti dėl pasitaikančių klaidų.
P.S. niekur nerašiau patyręs, ne man tai spręsti. Faktas, kad per
atostogas nesėdim namie.