Tema: Re: Kelione europoje - paso galiojimas
Autorius: Tamuto
Data: 2015-02-25 23:22:03
Na latviai mane, kad ir ne su BMW stabiliai iš 3 kartų vieną kartą taip
maždaug pastabdo žiemą jei važiuoji. Vasarą tik vieną kartą teko, gal
srautas didesnis išsidalina labiau :)

"911"  parašė naujienų news:mc8fjd$daj$1@trimpas.omnitel.net...

nu specialiai taip nedarai, bet nutinka atveju ivairiu...
varom i varzybas rygoj, su 1-2m bmw7, mazdaug uz panevezio upps, dokumentai
su striuke liko kitoj masinoj, gerai bent kad pinigai dzinsu kisenei..
atvaziuojam iki sienos nedrasiai, uzeinam i kioskeli pasikeist babkiu,
palaukiam kol prieki kokia masina vaziuos, nu ir nekaltai vaziuojam paskui,
aisku pasienietis tu kitu nestabde, stabde mus.. dabar neatsimenu, bet gal 5
ar 10eu ar lv kainavo ir visiskai be dokumentu jokiu palinkejo gero kelio..
Ypac zinant kokio vagiamumo budavo apynaujis bmw7 pries 5m.. ;))