Tema: Re: Kelione europoje - paso galiojimas
Autorius: Night
Data: 2015-02-05 10:52:31
Nu jo... Tai taip iseina, viskas susiveda i tai, kad yra tik viena
institucija, t.y. ta, kuris isduoda pasus ir ATK, kurios isduoti
dokumentai laikomi "patikimais"? Na kodel tada nereikia policinikui
parodyti dar paso, kodel teisiu uztenka? Kaip jis gali buti tikras, kad
tai mano duomenys ant vairuotojo pazymejimo? As cia siaip filosofuoju.