Tema: Re: Kelione europoje - paso galiojimas
Autorius: svyt
Data: 2015-02-05 13:17:58
Tai va, gerai priminei, butent latvijoj ir reikaligiausia id
 kortele, karta sustabde latvis jau uz zenklo "lietuvos
 respublika"salociuose, kur anksciau bendra muitine
 ivaziuojantiems buvo. Irgi jis ten kazi ko reikalavo, sakau-
 privaziavau zenkla latvija, apsiziurejau kad neturiu id korteles
 ir apsisukau gryzti, o cia jus, i latvija neivaziavau. Ir tai
 bambejo gal 10 minuciu. Siaip latviu pasienieciai ir muitininkai
 vieni bjauriausiu ir korumpuociausiu ES, lygiuojasi i rumunu
 bulgaru pareigunus, ir to tie man atrodo paprastesni.

--
---

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/