Tema: Re: Wizz rankinis bagazas
Autorius: S54
Data: 2014-11-20 14:56:27
lagamina paliko, o devetus triusikus susikisho i kishenes ?
obuolys nuo obels netoli rieda ...

"Sniegas"  wrote in message news:m4ir0t$qgj$1@trimpas.omnitel.net...

Sunus paeme mano lagamina, su kuriuo as Ryanair skraidziau, su Ryanair
nuskrido i Milana, grizti turejo su Wizzair, tai taip ir paliko mano
lagamina Milane, nes gaidziai is Wizzair 150 litu jei paversti musu pinigais
uzsiprase. Gaidys tas Wizzair.