Tema: Re: Wizz rankinis bagazas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-11-18 08:58:14
1. Tikrai Air Baltic, o ne kokia ground ervice kontora?
2. Jei cimodanai tam tikro modelio ir komplektacijos lektuve virsuje
kraunami statmenai skridimo krypciai (su tirstomis kedemis tai ganetinai
tiketina) - reikalavimas ganetinai logiskas.

"eSSas"  wrote in message news:m4d11t$ser$1@trimpas.omnitel.net...

On 11/17/2014 4:04 PM, Gipsas wrote:
> Arteja kelione, ir stai pazistami mane pradejo gasdinti, kad Wizz
> rankinis leistinas bagazas yra zenkliai mazenis uz Ryanair, ir kad jei
> imsiu toki pati lagamineli (standartinis Good-YEar Statoile pirktas
> lagaminas, su kuriuo ivariomis Ryanair kryptis praskraidyta ne karta),
> tai tikrai turesiu problemu nes jis neatitinka matmenu ir manes neileis
> arba turesiu moketi. Kokia jusu patirtis? Gal nerizikuot ir tikrai
> ieskotis kokio mazesnio formato krepsio?

Taip, geriau nerizikuoti.

O AirBaltic gali perduot palinkėjimus krypčiai į Peru už ratukų
išsikišimo tikrinimą stende. Urodai

S.