Tema: Re: Wizz rankinis bagazas
Autorius: Donatas
Data: 2014-11-18 11:16:12
Ka tik (sekmadieni) grizau su Wizair, tai vienam buvau issipirkes didelis ,
kitam palikes maza (dviese buvome). Tai kiek maciau tikrinti tik viena
patikrino, bet ir tai del to, kad moteris skrido su antru rankinuku, o kia
bande kisti i mazo bagazo rema - akivaizdziai netilpo ir buvo priversta dar
savo rankinuka ipakuoti i ta viena krepsi.
Ar ejo moketi nemaciau, bet kai kuriems deliojo rankomis lipdukus (didelis
salono krepsys) ant ilaipinimo talono (tiketina ne uz dyka). Kaina internetu
man buvo 60Lt , oro  uoste 120+ tarpininko mokesciai - todel as
nerizikavau - pirkau po rezervacijos. Reikai pastebeti rezervacijos metu dar
pora litu pigiau (~50lt), todel jei zinai, kad reikes pigiausia yra is karto
rezervuojant.

--
-------
Donatas