Tema: Re: tenerife/teide
Autorius: Idomu
Data: 2014-10-18 14:05:24
Kiek pamenu tai tik pačioj viršūnėje vėjas stipresnis buvo. Vaikam
striukių kapišonus maukšlinau. O šiaip nulipinėjant tik su maikutėm buvom.
Leidimas ganamas užpildžius tam tikrą formą ir išsiuntus e-mail. Tik
reikia nurodyti tikslią dieną ir tikslų laiką. Tuom laiku ir įleidžia.
Aš buvau blogietis ir apsidraudžiau truputį nuo nenumatytų situacijų,
vis tik su vaikais. Iš skirtingų e-mail pasiėmiau leidimus dviem
skirtingoms dienoms. Pačioje viršūnėje telpa nedaug žmonių, todėl jie
griežtai reguliuoja patekimą tenai.
Leidimus galima pasiimti ir saloje, sostinėje Santa Cruz. Viena
pažįstama numojo ranka į išankstinį užsakymą, galvojo vietoje paprasčiau
bus pasiimti. Tai dvi dienas važinėjo į Santa Cruz, bet negavo. Tiksliai
nebepamenu dėl kokių priežasčių. Mano patarimas: rezervuok iš anksto.
Dar kiek girdėjau, kopti gali dvi dienas, su nakvyne tame pusiaukelės
namelyje. Bet ten nakvynę reikia kažkaip iš anksto rezervuotis. Mes kai
nusileidinėjom, namelis buvo visai tuščias, atrakintas tik holas su
gėrimų automatu. Deja, monetų neturėjom pasiėmę.