Tema: Re: reik patarimo, del gyvenimo palapineje
Autorius: karolis
Data: 2014-09-30 12:55:22
sekmes. tikiuosi tavo lauzo kurenimas neuztruks ilgiau nei misko valymas

"123"  parašė naujienų news:m0boq0$l1s$1@trimpas.omnitel.net...

> yra specialios ziemines palapines kurios turi apsildyta sluoksni, tokia
> kaip tavo nelaikys silumos.
> paprasciausias sildymasis/ drabuziu dziovinimas su tokiu sildytuvu:
> http://www.butanas.lt/lt/dujiniai-prietaisai/sildytuvai/dujinis-sildytuvas-einhell-gs-4600-s

tai man dar ir duju baliona siulote temptis i miska !!!

juokaujat...miskas pilnas malku...

peciaus metalinio as irgi nezadu nei pirkti, nei nestis neriu tik vanzdi
kaminui,  nes su lengva auto arciau kaip 2km iki vietos neprivaziuoju.

nepertoliausiai yra ariamas laukas pilnas akmenu, is akmenu peciu
susidesiu...

Kaip sakiau brezentine sena palapine turiu, tai kaip suprantu ja statysiu
viduje tos dideles, tai manau prisisildyt normaliai aisku neiseis, bet bent
jau nuo dregmes ir nuo vejo gal ir apsiginsiu.

Nes nusitempti 2km benzopjukla, kirvius, maista, vandeni, kazkaip nesinores
kas dien po tiek vaikscioti, tai planuoju bent po savaite ten isgyvent....

Kadangi tapau bedarbis ir kiseneje svilpia vejai, tai atsirado laiko
susitvarkyt savo misko gabaliuka...