Tema: Re: reik patarimo, del gyvenimo palapineje
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-09-29 09:19:52
On 2014-09-29 08:44, 123 wrote:

> Tai palauk, man reiks pinigu benzinui, maistui, vazinejimui i ten, o kemperi
> reikia sumoket is kart....

Na nieko neapdarysi: jei darai kazkoki bizni, tai reikia ir investouti :-))

> be to ten as jo be traktoriaus ir net nenuvezciau,

Nu tai gi rasiau, kaip sprendzia tokias problemas: kelia tempiama
kemperi ant kito transporto. Kazkas uzsidejo ant istraukejo tralo, tu
gali uzsimesti ant senos traktoriaus priekabos. Kame problemos? Nerasi
kur kaime senos priekabos? Koks ukinininkas su malonumu tau ja ziemai
isnuomos vietoj to, kad ji kur rudytu numesta :-))

nes kelio praktiskai
> nera...be to tarp medziu neisisukiosi su tokiu vagonu,

Nemazai as su kempreriu esu miskais vazinejas. Nepatikesi, kur su juo
pravaziuojama :-)) Be to, nebutina dvitilti pirkti. Yra ir trumpu
kompaktisku.

  tada kelia reiks
> kirsti...ir kelmus pjauti iki pat zemes, o to negaliu...
>
> Tada paprasciau jau butu is tu paciu pagaliu kazka pastatyti...
>
> man reikia miska tik valyti, leidima turiu iskirsti tik 15m3 medienos,
> daugiau ten viskas kas isgriuve tai tik malkos...
>
> Elektros is niekur neatvesiu, artimiausias gyventojas uz 2km.

Kemperiuose buna dujinis sildytuvas:-)  Pvz as tik uzvakar kemperi
parsitempiau is misko:-) penktadieni dar jame miegojau miske, sestadieni
grybavau:-)) Zinok, kemperyje man buvo silciau, negu namuose :-) O
sildytuvas nakti dirbo tik ant antros padalos is desimt :-)) Tiesa, pas
mane yra pilna 12V instaiacija, akumas, saules baterijos. O si
savaitgali ir 220V turejau pasijunges, taigi ir karstas vanduo buvo :-))

Audrius K.