Tema: Re: Pagalbos dėl auto nuomos (Marokas)
Autorius: =G=
Data: 2014-09-26 11:23:04
2011 m. pravažiavau apie 2000 km klasikiniu turistiniu Maroko žiedu
Fes-Azrou-Ifran-Midelt-Merzouga-Dades-Todhra-Qurzazate-Ait Ben
Haddou-Marrakesh-Essaouira-El Jadida-Meknes-Moulay Idriss-Fes.
Vairavimas praėjo visiškai smooth. Pakankamai geri keliai, užmiestyje
neteko užsirauti ant smarkiai klajojančių vietinių ant asfalto. Mentų
daug, bet kaip jau kolega rašė pagrinde postai prie
įvažiavimo/išvažiavimo iš gyvenvietės. Vieninteliame Marakeše, kuris
visiškai nuvylė, teko patirti totalų vairavimo chaosą. Vietiniai
kalbėjo, kad trasa nuo Marakešo link Essaouira vadinama mirties keliu,
bet neišskirčiau iš kitų maršruto dalių, nors važiavau labiau
susikoncentravęs.