Tema: Re: Pagalbos dėl auto nuomos (Marokas)
Autorius: neradau
Data: 2014-09-22 14:45:33
dėl "pilno draudimo" - įdėmiai paskaityk, kas tai ir kas į jį neįeina. Nes
dažnai būna du variantai - tu nuomojisi su frančize, o draudimo brokeris
paima papildomai pinigų ir pasižada kompensuoti frančizę. Pasak visagalio
interneto, jis gali tuo ir piktnaudžiauti. Reikia labai tiksliai įvykdyti
instrukcijas avarijos atveju. Jei draudiesi pas autonuomos kompaniją, tai
dažnai į pilną draudimą kas nors neįeina (pvz. stiklai, dugnas, stogas).
Žodžiu gerai išsiaiškink sąlygas.
Dėl kalbos - viską susikalbėjau. Yra universalūs rankų gestai (krypčiai),
pirštai (pirkimui) ir kalkuliatorius/telefonas (deryboms). Sunkiausiai tai
iš dviejų vietinių nuomavausi stovėjimo aikštelė dviem paroms :)) Teko
tekančią/besileidžiandžią saulę imituot :). Šiaip, kur turizmas, ten šiek
tiek ir angliškai kalba, jaunimo tarpe pasitaiko, vyresni išsilavinę šneka,
gidai senamiesčiuose, viešbučių personalas kažkiek kalba. Dykumoje berberų
viešbučiuose nesunkiai angliškai susikalbėjau. O gatvėje prasčiau.
Rekomeduoju turėti užsirašius pavadinimą, ko ieškai. Ir geriausiai
prancūziškai. Nes mano atsispausdinti angliški pavadinimai iš interneto, tai
sukeldavo šiokią tokią nuostabą. O šiaip Maroko šiaurėje dar gali
susišnekėti ispaniškai.
Ir turbūt žinai, kad jei ko nors paklausi - daug šansų gauti mokamą palydovą
:) Realiai mane naktį pvz. bandė nuvilioti gilyn į Fes'o senamiestį, kai
ieškojau viešbučio. Neini ir tiek. O kad mažiau būtų nepatogumų - galima
klausti pardavėjų, kavinių padavėjų (o dar jei ką nors pirkai ar
gėrei/valgei kavinėje), policininkai rekomenduotini (tik mane labai varė
šonan, kai bandžiau klausti karaliaus sienas saugančių, tai vėliau prie tų
nelindau). Viešbučio personalas labai tinka klausimams. Žodžiu visi, kurie
negali palikti darbo vietos :) Nors pamenu vienas toks užklaustas
kelininkas, metė tvarkyti kelią ir norėjo mane lydėti į senamiestį ir t.t.
:)

Sėkmės Maroke!!