Tema: Re: Pagalbos dėl auto nuomos (Marokas)
Autorius: Ozas
Data: 2014-09-25 16:09:05
uzstato draudimo paslauga pirkai pas juos? Atkreip demesi, kad ji ne visus
atvejus dengia, pabendravus telefonu sugeneravo pasiulyma su geresniu
ir nedaug brangesniu draudimu, kurio opcijos online nera.

Nuomovausi per juos Sardinijoje,
tai viskas ok buvo, tik anksciau atejus valanda nedave auto, liepe laukti.
Bet
cia gal vietines kontoros cirkas...

Ozas

"Baterijas"  parašė naujienų news:lvou1l$76v$1@trimpas.omnitel.net...

Jau išsinuomavau iš http://www.rentalcars.com ("Budget" automobilis) 11
dienų už ~1000 lt su pilnu draudimu. Kaip pirmam kartui bus gerai :)
O už vairavimo pamokas lavai dėkui.
Beje, kaip šiaip sekėsi susikalbėti nemokant prancūziškai? Yra ten vietinių
angliškai kalbančių ir visai ne?

"neradau"  parašė naujienų news:lvgpej$kvo$1@trimpas.omnitel.net...

Sveikas,

aš nuomojausi per brokerius. Konkrečiai - economycarrentals. Nesukau galvos
dėl kompanijos - teko vietinė First-Car, beje Marakeše aerouoste jie yra,
ten grąžinau auto. Kaina 3330 MAD 18 dienų nuoma plius ten kokią iki 20 EUR
(tiksliai nepamenu) brokeriui. Tai pati nuoma 3330/11=303 EUR /18 = 16.8 EUR
dienai. Skaitau normaliai. Vietoje galima rasti pigiau, tik va kalbos
barjeras - reikia šnekėti prancūziškai. Draudimų jokių papildomų neėmaiu,
francižė buvo 12000 MAD (1090 EUR). Apsidraudžiau už 50 GBP
insurance4carhire.com. Metams galioja, tai dar kitoje kelionėje veikė. Su
nuomos kompanija jokių problemų. Tiesa, auto grąžinant apžiūrėjo gana
nuodugniai. Rekomenduočiau nuplauti auto prieš grąžinant, nors man sakė, kad
nebūtina. Bet tai už 15 litų nuplauna ir saloną išvalo, tai nebrangu
sakyčiau.
Dėl vairavimo - nuvažiavau virš 4000 km per visą Maroką, važiavau per visus
didmiesčius ir pan. Važiavau ir ne per vieną turgų ir pan. Galima kentėti,
sakyčiau. Bet patarčiau labai atidžiai vairuoti ne autostradoje užmiestyje
ir prie miestelių, kai sutems. Nes Maroke sparčiai daugėja gyventojų ir jie
statosi bei plečiasi bet kur mūsų akimis žiūrint. Kelias dažniausiai
neapšviestas. Vakare juo einama pasivaikščioti. Grupėmis. Be atšvaitų, su
tamsiu maišu. Pasitaiko ir asilų, vežimų ir t.t. Pamatai juos visus akimirką
iki potencialaus susidūrimo. O kai dar iš priekio šviečia kitos mašinos, tai
prastai. Taisyklės ten savotiškos, bet reikia nesinervuoti, laikytis savo
juostos, daug žiedinių sankryžų. Vietinė policija pakankamai padori man
pasirodė, beje baudos nemažos, kyšius ima. Prie įvažiavimo/išvažiavimo į
miestus daug postų. Čia yra taip - stovi ženklas automobilių eismas
draudžiamas (baltas apskritimas su raudonu žiedu) ir jo viduryje dažnai
parašyta stop policija ar dėmesio policija, kažkas panašaus. Tai va - prie
pirmo turo sustoti, ten toliau yra patrulio ekipažas, ir lauk, kol pamos tau
ranka privažiuoti. Siūlyčiau šitos taisyklės nepažeisti. Dėl greičio
užmiestyje - vietiniai nelabai paiso. Man 17 km/h viršijimą dovanojo, nes
niekaip prancūziškai neišaiškino, kas man gresia dėl pažeidimo ir ką turiu
daryti. Tai paleido pagrąsę pirštu. Miestuose problemos žieduose tokios, kad
visi važiuoja, beveik kaip nori. Jei tu darysi analogiškai, tai tave nubaus
policija. Stovėjimas, tai toks savotiškas reketas, kaip ir nėra ženklo, kad
mokamas, bet tuoj atbėgs ir tave apmokestins. Gali derėtis, gali nemokėti,
jei pavyks jų išvengti. Didmiesčiuose mačiau net mokėjimo automatų. Tai
tiek. Geros kelionės ir sėkmės.