Tema: Re: Stambulas 3 dienos, ka veikt ?
Autorius: bzik
Data: 2014-09-11 08:39:50
centre yra didelis turgus turistams, o nuošaliau gatvės didmenininkams, kur
be vargo kalba rusų k. ir stumdo prekes pakuotėmis

"Marius"  wrote in message news:lupkoh$gor$1@trimpas.omnitel.net...

Cia taip jau abstraktu, turbut yra gatveles kur normaliai gali apsipirkt,
o yra tos kur turistams x6 kainos :) , o po derybu x2 lieka :)

"DELL"  wrote in message news:lup5n0$2nl$1@trimpas.omnitel.net...

Ir jei patinka šmutkės, tai gali apsipirkti nuo galvos iki kojų. Galima
sakyti visas Stambulas, tai vientisas turgus.