Tema: Re: Stambulas 3 dienos, ka veikt ?
Autorius: Marius
Data: 2014-09-10 16:45:27
Jeigu noreciau turistiniu agenturu ir city turu su gidais, turbut info
cia neieskociau.
O vat, kad jau tu ten buvai, tai ir parasyk:
kokioj knaipej skaniausia buvo ?
su kuo ir uz kiek plaukiojai Bosforo sasiauriu (jeigu plaukiojai) ?
kokiom gatvem pasitasyt fainiausia ?

"bzik"  wrote in message news:lup4sp$26g$1@trimpas.omnitel.net...

vienam reikia objektų, kitam maisto, trečiam šiaip pasibastyt. Pagal tai ir
ieškai info. Iš kur mes žinom ko tu ten vyksti :)
Pvz. aš nevaikštau į muziejus ir man visai neįdomus naktinis gyvenimas.
Stambule, kaip ir kituose miestuose, ramiai perėjau pagrindinius turistinius
objektus ir kitu metu bandžiau pajusti miesto gyvenimą valkiodamasis ten,
kur turistai nevaikšto, maitindamasis vietinėse knaipėse.  Kiti pasiima
miesto turą, dienomis miega, o naktį murkso rekomenduojamuose restoranuose
ir klubuose. Tokių įstaigų pavadinius reikia laikyt atminty?

"Marius"  wrote in message news:lup4db$1p0$1@trimpas.omnitel.net...

bzik, o cia ka nagrinejam tada ?

"bzik"  wrote in message news:lumqqa$ru0$1@trimpas.omnitel.net...

tokius klausimus nagrinėja tripadvisor, lonelyplanet ir pan. šaltiniai

"Marius"  wrote in message news:lumpq7$qqe$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Pirma karta Turkijoj. Turesiu 3 laisvas dienas Stambule.
Rekomendaciju prasom :)
Lankytinos vietos, ekskursijos, viesbutis, atrakcijos (be mergu, su zmona
busiu:), kur pavalgyt ir pan.
Aciu.