Tema: Re: Q: Stambulas 3 dienos, ka veikt ?
Autorius:
Data: 2014-09-10 20:39:23
Buvom penkias dienas per praejusias velykas. Labai patiko. Kur eiti ir ka
daryti priklauso nuo pomegiu ir biudzeto.
Gyvenom:
http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g293974-d3584574-Reviews-Seatanbul_Apart_Hotel-Istanbul.html
Nieko ipatingo, bet nieko ir blogo. Salia centro, geri pusryciai. Tik lango
nakti atidaryt neiseina, nes netoliesia vyksta metro statybos, triuksminga
truputi. Uzsidarius langus man visai netrugde.
Antra karta rinkciaus siek tiek toliau nuo centro, nes transportas pigus, o
turkai centre labai bjaurus...
Is turistiniu keltu mes emem tik  pop on hop off tura. Manau labai verta,
tik reikia kuo anksciau ryte isvaziuoti, kad speti apziureti sustojimuose
esancias izymybes. Mes biski apie pietus isedom tai laiko labai truko.
Dar yra keltai skirti vietiniams. Tinka standartinis miesto bilietas. Siaip
mieste transportas pigus ir geras. Mes taxo nei kart neemem.

Atrakcijos:
Basilica Cistern - tikrai ispudinga
http://www.tripadvisor.co.uk/Attraction_Review-g293974-d294555-Reviews-Basilica_Cistern-Istanbul.html
Mosaic Museum - mazas bet malonus muziejukstis, zinoma jei menas domina
http://www.tripadvisor.co.uk/Attraction_Review-g293974-d307885-Reviews-Mosaic_Museum-Istanbul.html
Istanbul Museum of The History of Science & Technology in Islam - Siaip tai
ten vien tik kopijos, bet ekspozicija gerai padaryta. Jei domina mokslo
istorija gali patikti.
Pera Museum - privatus meno muziejus. Kai mes buvom buvo tik nuolatines
parodos. Labai didelio ispudzio nepaliko, nu bet menas.
http://www.tripadvisor.co.uk/Attraction_Review-g293974-d3539275-Reviews-Pera_Museum-Istanbul.html
Istanbul Modern Museum- labai patiko. Mano supratimu labai gera expozicija.
Dar idomu buvo kad ta muzieju tuo metu apziurinejo daug vaiku grupiu,
kartais su labai konservatyviai :) apsirengusiom aukletojom. Muziejus toks
gan erotiskas...
Sakip Sabanci Museum - Labai netgi geras muziejus, ypac norintiems suzinoti
daugiau apie Ottomanu imperijos ir Rzeczpospolita rysius. Patiko labai ir
parkas salia fainas, tik gaila kad laiko mazai turejom. Hop on hop off
keltu ten nuvaziavom.
http://www.tripadvisor.co.uk/Attraction_Review-g293974-d3140819-Reviews-Sakip_Sabanci_Museum-Istanbul.html
Galata Tower - labai nepatiko. Atstovi valanda eilej ir uz brangiai pamatai
vaizda kuris ir taip puikiai matosi. Nu tiesiog turejom laiko ir
nepasiziurejom kainos.
http://www.tripadvisor.co.uk/Attraction_Review-g293974-d295194-Reviews-Galata_Tower-Istanbul.html
Kariye Museum (The Chora Church) - gan idomu. Tik didele dalis, ypac is
isores, buvo remontuojama kai mes buvom.
http://www.tripadvisor.co.uk/Attraction_Review-g293974-d294668-Reviews-Kariye_Museum_The_Chora_Church-Istanbul.html
Kucuksu Pavilion - kuklus turkiskas medziotoju namelis. Irgi is Hop on hop
off
http://www.tripadvisor.co.uk/Attraction_Review-g293974-d3688913-Reviews-Kucuksu_Pavilion-Istanbul.html
Zeyrek Mosque - uzdaryta buvo, bet rajonas apie ja toks idomus unesco
saugomas
http://www.tripadvisor.co.uk/Attraction_Review-g293974-d319165-Reviews-Zeyrek_Mosque-Istanbul.html

Mosque tai ten begales. Mes pacia pagrindine (Blue Mosque) netgi praleidom.
Pirma diena eile nepadori buvo, o paskiau poreikio nebeliko. Buvom cia ir
dar keliose:
http://www.tripadvisor.co.uk/Attraction_Review-g293974-d296037-Reviews-Suleymaniye_Mosque-Istanbul.html
http://www.tripadvisor.co.uk/Attraction_Review-g293974-d296039-Reviews-Fatih_Mosque_and_Complex_Fatih_Camii_ve_Kulliyesi-Istanbul.html
http://www.tripadvisor.co.uk/Attraction_Review-g293974-d295893-Reviews-New_Mosque-Istanbul.html

Visai idomu buvo ir Grand Bazaar, prieskoniu turguj, oriental express
stotys.

Restoranu ten begales. Geriausi ir pigiausi tie kur vietiniai lankosi, bet
ju giduose nera. Mes bent pora tokiu aplankem, viena zydu rajone, kita
siaip imigrantu rajone. Reikia tiesiog ieskoti valgyklu kur maistas tiesiog
matomas ir jo daug rusiu.

Keli aplankyti:
Hafiz Mustafa 1864 - desertai, skanu. Vyresnio amziaus padavejai su ryzais
plaukais palikti daug arbatpinigiu ir nenustebti jei prasneks lietuviskai ;)
http://www.tripadvisor.co.uk/Restaurant_Review-g293974-d1749881-Reviews-Hafiz_Mustafa_1864-Istanbul.html
Tiryakii - pobrangis, bet geras maistas ir gyva muzika. Salia imigrantu
rajonas... diena ten galima surasti pigiu ir geru valgykleliu uz daug
pigiau.
http://www.tripadvisor.co.uk/Restaurant_Review-g293974-d2188877-Reviews-Tiryakii-Istanbul.html
No:19 Yemek Evi - anti prabangus, bet labai gerai vertinamas restoranas.
Tik du staliukai, vienintele padaveja ir savininke ruse, "irengta" rusisko
sodo namelio stilium. Maistas sildomas tiesiai pries nosi mikrobangej. Bet
skanu, bet ir nepigu. Nu mes priemem tai kaip bajeri ir maloniai ten
pasedejom.
http://www.tripadvisor.co.uk/Restaurant_Review-g293974-d3984535-Reviews-No_19_Yemek_Evi-Istanbul.html
Falls in Galata Restaurant - labai netgi jaukus restoraniukstis. Kaina
vidutine. Maistas nenuvyle.
http://www.tripadvisor.co.uk/Restaurant_Review-g293974-d3511521-Reviews-Falls_in_Galata_Restaurant-Istanbul.html
Giritli Restaurant - Labai brangus (stambulo kainom), tinkamas gurmanams.
Fiksuotas meniu ir neribotas alkoholis. Maistas tik zuvis ir visokios
zoles/ darzoves.  Maistas patiekiams mazom porcijom, bet tu porciju daug.
Starteriu atnesa apie 20. Tikrai skanu ir idomu.
http://www.tripadvisor.co.uk/Restaurant_Review-g293974-d919972-Reviews-Giritli_Restaurant-Istanbul.html
Nardis Jazz Club - gerai vertinamas, bet musu nesuzavejo. Alus brangus,
akustika gera. Ejom vakare dziazo klausyti. Muzikantai solo grojo puikiai,
bet kartu jiems kazkaip labai vienodai gaudavosi. Priezastis isaiskejo kai
vienas bande kitus pristatineti, isaiskejo kad jis ju nepazysta...
http://www.tripadvisor.co.uk/Attraction_Review-g293974-d1903213-Reviews-Nardis_Jazz_Club-Istanbul.html

Nu kaip ir viska parasiau ;) Sekmes keliaujant