Tema: Re: Poilsis 2 be vaikų
Autorius: martukas
Data: 2014-09-04 13:06:12
skraidom ir keliaujam jau n metu po visa pasauli ir tik is DE. ne karto
nebuvo kad neleistu pirkti sedint Lietuvoje ant sofos su lietuviskais pasais
ir lietuviskom kortelem mokant. jokiu proxiu ne kart nenaudojom. taigi tie
patys piratai nieko nepardavineja o tik ideda nuorodas su gerom kainom. ne
kart ir ne du per juos keliauta.

"avensis"  parašė naujienų news:lu6oqt$s5r$1@trimpas.omnitel.net...

Taip buna, bet nebutinai - priklausomai kas vezejas/operatorius.
Jeigu islenda kokie super oferiai poilsio paketams is UK/DE, tuomet
dazniausiai LT zmogams neparduoda :(

"VaidasB"  wrote in message news:lu6k4q$nv5$1@trimpas.omnitel.net...

Kad nebūčiau gudrutis:
Pvz, radau skrydį į new yourk už 300 svarų. Paspaudžiau book, atidarė
norwegian puslapį, kur galiu be problemų tą skrydį nusipirkt.
be jokio proxy. Ir nemanau, kad man neleis suvest savo duomenų.