Tema: Re: Poilsis 2 be vaikų
Autorius: Killah
Data: 2014-09-01 14:38:28
Organizavomes viską patys. į Vietnamą reikia vizos - ją galimą gauti
atvykus į šalį oro uoste- kaina 45 usd / žmogui. Prieš išskrendant į
Vietnamą, reikia gauti iškvietimo laišką. Pilna internete siūlančių-
kaina -nuo 10 iki 20usd žmogui.

Viešbučius organizavomes taip pat patys, didmiesčiuose gyvenome
hosteliuose, kainos įvairios , kadangi mes imdavom dvivietį kambarį,
vidutiniška kaina buvo apie 40 usd/para su pusryčiais.

Pats keliavimas Vietname įvairus, galima keliauti traukiniu, autobusu,
lėktuvu. Kadangi mes taupėm laiką tai didesnius atstumus tarp miestų
įveikdavom lėktuvu. ( biudžetines oro linijos air asia, nok air ir t.t.)

Pamatyti yra daug, reikia labai susideliot kur norite vykti, ką pamatyti
,kiek laiko galite skirti.

Kainu atžvilgiu, sakyčiau kokiu 20-30% pigiau nei Tailande. Patys žmonės
dar nėra išlepinti turistų,kaip Tailande.

P.s. keliavom nuo gegužės mėn. 14d iki birželio 18d.