Tema: Re: Poilsis 2 be vaikų
Autorius: avensis
Data: 2014-09-03 10:11:28
Patarkit, kaip gyvenant Lietuvoje, pirkti skydzius/keliones per piratus,
jeigu pirkti leidzia
tik vokieciams, UK, olandams, etc.?
Variantas per gimines/draugus netinka.

"=G="  wrote in message news:lu1fki$3m6$1@trimpas.omnitel.net...

Bent jau man dažnai kelionės kryptį diktuoja avialinijų skrydžių
išpardavimai. Tam reikalui labai puikus dalykas yra holidaypirates.com.
Per jį spaliui nusipirkom skrydį į Balį už 350€.