Tema: Re: Į Kroatiją per Sloveniją
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-07-30 00:29:25
On 2014-07-29 11:36, RaR wrote:
> Kiekvieną kartą važiuojant per Lenkiją galvoji kaip gerai bus už kelių
> metų, kai sutvarkys tas atkarpas. Bet po tų kelių metų, žiūrėk, jau
> kitoje atkarpoje, kur praeitą kartą prašvilpei automagistrale, žiūrėk,
> jau važiuoji vorele išdaužytu siauru keliuku šalia visiškai remontui
> uždarytos automagistralės.

Na nesakyk. Lenkija stipriai pasistempe su kelias. Pries keliolika metu
iki Varsuvos nebuvo jokios autostrados (uz tai kazkada suskaiciavau virs
desimt remontiniu sviesoforais valdomu atkarpu), per varsuva tekdavo
vaziuoti per miesta, per sviesoforus, vaziuojant link cekijos taip pat
autostrados buvo tik keliasdesimt kilometru... O dabar - autostrada jau
prasideda pries varsuva, per varsuva praleki autostrada, uz varsuvos
taip pat kelias gerokai pagerejo...

Audrius k.