Tema: Re: Į Kroatiją per Sloveniją
Autorius: Tomas
Data: 2014-07-28 09:04:42
Vaziavom is kroatijos pries 2 metus namo per slovenija nemokamais, viskas
tikrai be problemu ir prie to pacio dar ir slovenijos provincijos kazkiek
pamatem. Apie valanda gal ilgiau gavosi, bet mums tikrai patiko :) Tik
nepamenu jau pro kur vaziavom, nes ten sudeliojo visa marsruta navigatorius.

"marukas"  parašė naujienų news:lr4o22$uin$1@trimpas.omnitel.net...

Aš panašu, kad lygiai taip pat pasiplanavau apvažiavimą pro Murecką ir Ptuj,
tai vadinasi viskas OK. Dėkui.

"RaR"  wrote in message news:lqu5kl$ccu$1@trimpas.omnitel.net...

Aš pirmyn ir atgal važiuodamas aplenkiau tą mokamą automagistralę, kuri
dar ir eina ne per visą Slovėniją. Mano nuomone, tikrai apsimoka,
užgaiši daugiausiai kokią valandą. Aplenkti ten labai paprasta - užsidėk
taškus navigacijoje ir žiūrėk kokį maršrutą sugeneruoja. Aš Austrijoje
nusukau į Murecką, paskui pro Lenartą išlindau į kelią link Kroatijos
ties Ptuj. Man važiuojant tie keliukai buvo praktiškai tušti - normalūs
asfaltuoti provincijos keliukai, ne kokie ten žvyrkeliai ar kalnų
serpantinai.