Tema: Re: Į Kroatiją per Sloveniją
Autorius: RaR
Data: 2014-07-29 11:31:08
Štai ką tik išmatavau atstumą: važiuojant autostrada visą laiką nuo tos
vietos kur Austrijoje išsukau iki tos vietos kur Slovėnijoje grįžau į
kelią, vedantį į Zagrebą yra 50,8 km, tas pats maršrutas važiuojant
keliukais - 58 km. Aš žinau kiek mano mašina ima kuro 100-ui km
važiuojant 130-150km km/h, ir kiek 70-90 km /h. Taip kad kuro sąnaudos
man gal net kiek mažesnės važiuojant keliukais, bet kuriuo atveju tas
skirtumas tikrai labai nedidelis.

Čia pagrindinis veiksnys būtų nebent laikas, bet kai ten tokia trumpa
atkarpa, tai dažniausiai tas praradimas nėra labai reikšmingas. Štai
anot Google.maps važiuojant automagistrale minėtai atkarpai sugaišti 27
min, o važiuojant keliukais 1,08 val., taigi skirtumas 41 min. Pirmuoju
maršrutu nevažiavau, o antruoju maždaug tiek ir užtruko.