Tema: Re: Sardinija - nakvyne - apartamentai
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-06-27 08:45:32
On 2014-06-26 14:08, S54 wrote:
> cia kuriam aerouoste ?

Veiksmas Bergamo, pries 2,5 metu. Ten buvo viena shudkontorele, kurios
net kioskas (tikraja to zodzio prasme) stovejo ne prie visu nuomu
terminale, o lauke tarpe tarp terminalo ir nuosavu auto parkingu.
Nuomojamos auto (visu kompaniju) ten stovi tolimame parkinge, i kuri
veza autobusas. Normalios kompanijos ten prie nuomojamu auto aiksteliu
taip pat turi budeles su zmogumi. O va ta kontorele neturejo nei
zmogaus, nei jam budeles, nei ju aiksteleje buvo kokie nors vartai.
Ateini i aikstele be vartu, sedi i ta auto, kuriai tinka raktai, ir
vaziuoji. Jei turi klausimu - atgal i autobusa, ir vaziuok i terminala
iki kiosko pasisneketi. Pirmyn atgal minimum 1 valanda...

Auto grazini i ta pacia aikstele. Kiek pamanu, net vieto normaliai
nebuvo palikti auto, palikau toje aiksteleje pusiau ant zoles uzvares....

Tik gerai, kad turejau pilna draudima, pirkta is ju. Nes jau paimant
buvo apibraizytas (ko noreti, auto prabeges buvo kazkur 70k km). Ant
lapo, aisku, jie nieko nepazymejo...  Tiesa, pilna draudima is ju VOS
ISPRASIAU. Ne tik kad nesiule, bet dar ir buvo "o tu tikrai jo nori?". O
be jo francize buvo 1400Eu, taip, kad po to galetu nusirasineti, kiek
jiems patinka...  Su pilnu draudimu jokiu problemu nebuvo, sumokejau
tiek, kiek buvo sutarta.

Aurius K.