Tema: Re: Sardinija - nakvyne - apartamentai
Autorius: S54
Data: 2014-06-25 12:13:20
sunku gyventi su prisiuta galva ...

"Donatas"  wrote in message news:lo92qn$47g$1@trimpas.omnitel.net...

Viska teisingai pasakei, tiesiog buvau isitikines, kad pasirasau ant pilno
draudimo , kuri buvau ir taip pasirinkes per booking'a, taip pat sumokejes
papildomai uz ankstesni ne darbo metu grazinima, kad priimtu zmogus. Bet
raktus teko mesti i pasto deze ir melstis , kad viskas bus gerai.

Prie langelio pakiso sutarti su kitokiomis kainomis (teisingiau apie 10-12
eiluciu Italu klb.), o as iki gal nesuziurejes kainu pasirasiau (taip cia
mano beda). O tu kainu buvo daug ir rezervacijos, ir dar kazkokie mokejimai,
tai sumoje uzsalde 350+380eu , is kuriu tik po 2-3 sav. paleido 350Eu, o kad
380 galutine mano kaina nebuvo aiskiai isskirta.

Isvada: ka uzsakai booking'o metu  - negausi, arba gausi uz zymiai (2x)
brangiau. Nes atsisakius ju brangaus draudimo, pilnas draudimas per
economycarrentals esant ivykiui, tikrai jiems nieko nereikstu, nusirasytu
tiek kiek nori.  Pilnas internetas apie ta kompanija skundu.

--
-------
Donatas

On 2014-06-20 20:15, ZzZz wrote:
> kitas klausimas kas baisaus ji paemus - kaip "apgauna" ?

Tegul papasakoja, įdomu. Nes prieš kelias savaites Sardinijoje būtent
ant šitos kontoros ir papuolėm, berods, irgi per economycarrentals.com.
Tai ką aš žinau, prie langelio užtrukom tikrai ilgokai, nes jų mergiotė
neklauso ką jai sakai, o parina pirkt tuos savo papildomus draudimus,
bet griežtai pasakius - NE, nurimsta. Auto gavom praktiškai naują (apie
3000km ant skaitliuko) ir net geresnę, nei užsakytoji. Grįžus irgi jokių
nesusipratimų nebuvo. Nors, stovint prie jų langelio, kažkoks praeivis
turistas irgi lingavo galva, sakė, geriau su šita kontora nesusidėt. Bet
viskas, tfu tfu tfu, praėjo puikiai.