Tema: Re: Sardinija - nakvyne - apartamentai
Autorius: Donatas
Data: 2014-06-25 12:32:25
o kaip daryti jei isskrendi 7 ryte, reikia buti min 6 val. ? Aisku gali is
vakaro atiduoti , bet kaip patekti i oro uosta ?
 O nuomojantis, atrodo visai logiska,  nustacius laika sako: "nedarbo
valandos" , todel mes padidiname kaina (~xx Eu), nes tik nustatai 8:00
grazinima ji mineta suma sumazeja. Bet grazinimui jie tik pasiulo pasto
dezute raktams ir su tavo palikta masina aktuoja ir nuskaito ka ir kiek tik
nori.
Kaip tokiu atveju daryti t.y. kaip elgiates ?

Pvz. Rode (Graikija) gali numesti masina oro uoste su rakteliais po
kilimeliu ir jokiu problemu nebus.

--
-------
Donatas