Tema: Re: Wizzair/Ryanair žiemos grafikas
Autorius: Sniegas
Data: 2014-06-02 20:04:30
Būtent, kad atsiunčia pakeistas datas, pakeistus miestus iš Vilniaus į
Kauną, ar atvirkščiai, ir pasiūlymą atsiimti pinigus.

"benamis"  wrote in message news:llf1ak$dt3$1@trimpas.omnitel.net...

Buvo ir man su wizz'u praeita vasara. Pardave bilieta penktadieniui -
sekmadieniui, nezinau ar kokie ten tvarkarasciai keitesi ar ne, bet gavau
emaila su kitomis datomis(man nepriimtinomis) ir pasiulymu atsiimti pinigus.
Teko pasikeisti I sestadienis - pirmadienis skrydi.

"=G="  wrote in message news:llcekv$q53$1@trimpas.omnitel.net...

Jei neklystu, kovą dar Wizzair siūle į Romą sekmadieniais. Konkrečiai
skrydis buvo siūlomas spalio 5. Po to pasikeitė į vasaros tvarkaraštį ir
dabar galiu rinktis tik spalio 3 ir 6 (iš man tinkamų dienų).