Tema: Re: Wizzair/Ryanair žiemos grafikas
Autorius: alm
Data: 2014-05-18 11:54:25
2014.05.18 08:50, Invertuota panda rašė:
> Gal jo siaip netiketai neliko, o ne del sezono?
>
> Nes kiek teko pas juos knist, tai jei skrydzio sezonas jau pasibaiges ar
> dar neprasidejes, tai jo ir nerodo.
>
> Bet seip tai jo, avialinija su talentu uzknisti del visisku smulkmenu.
> Kaip kad ir dabartiniai taisykliu pakeitimai su tuo ju elektroniniu
> checkinu ir kabinos bagazu.

Netikėtai nelieka labiau pas Wizz air. Ryanair paprastai ir pustuštį
lėktuvą iki sezono pabaigos pravarinėja. Pakeitimai nėra visai blogi,
dabar į lėktuvą galima neštis ir lagaminą, ir plius nedidelę kuprinę.

O šiaip natūralu, kad nesusidūrei - po pardavimų pradžios pakeičia tai
gerokai mažiau negu palieka. Bet vis tiek ten kokio viešbučio be keitimo
galimybės aš Romoje pagal skrydį gruodį dabar neužsisakinėčiau.