Tema: Re: Wizzair/Ryanair žiemos grafikas
Autorius: Pi.
Data: 2014-05-18 17:44:53
staigmena man.. daznai skraidau su rainiu.. paprastai pirma dingsta
nusipirkimo galimybe. kai kiti, kad ir tas pats brussels airlines,
priparduoda, o tada kaitalioja laikus.
nors paziurejus atidziau, rainiu neperkam bilietu pries puse metu.. tai gal
ir neuzsirovem ant tokiu jo bajeriu.

"alm"  parašė naujienų news:llag1m$o8k$1@trimpas.omnitel.net...

taip, buvo nusipirkusiu