Tema: Re: Austrija-Sveicrija?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-04-27 18:37:30
On Sun, 27 Apr 2014 11:59:17 +0200, ROOTS wrote:

> Mus(dviese su zmona) su LT numeriais is vokietijos puses susistabde,
> vokietis :)
> Krauste bagaza, masina, bbz ko ieskojo.
> Jo jauna kolege uzklausta ar del lt numeriu - tyliai linktelejo :D Ir px
> buvo kad veidai ne banditiski, ne skustos galvos, EK darbuotojo
> pazymejimas.
> Visos kitos masinos  vokieciu ir sveicaru letai nesustodamos riedejo per
> isena I abi puses :) Tik mes nusikalteliai buvom purtomi, paskui vedami
> I vidu pastato apziuret. :D

Krato ir su vokiskais numeriais jei neiprastas regionas.

Kazkada vaziavom per Konstanza i Sveicarija, mano numeriai is ~700km
nutolusio regiono, tai purte su shunim, o salia stovejo berniukas su
automatu. O visi su aplinkiniu kantonu sveicariskais bei vokiskais KN* ir
kitu aplinkinio regiono numeriais vaziavo net nestabde.

Kitaip tariant, jie turi savo "radybu" statistika. Pvz jei butum vienisas
vyriskis su kokiais nors frankfurto ar diuseldorfo numeriais ir greita
masina, tai pries pora metu vokieciu muitine turbut butu ir nuogai
isrengus. Tokie veikejai neretai kursuodavo su pilnais maisais neplautu
grynuju.

--
kthxbai.