Tema: Re: Austrija-Sveicrija?
Autorius: Fuga
Data: 2014-04-24 13:44:21
Lavonas rašė apie Reichenbachfall krioklį. Iki jo reikia pasikelti - dalį
funikulieriumi, po to iki kalno viršūnės reikia pėdinti. Smagu.

Netoli jo yra Aare upės tarpeklis (Aareschlucht), kuriuo rekomenduoju
praeiti (ilgis 1,4 km).

Dar yra įspūdingas krioklys Trumelbachfallen, kurio keli lygiai yra kalno
viduje.
Netoli šio krioklio miestelyje Lauterbrunnen nuo kalno bėga idiliškas
krioklys.
Iš šio miestelio galima traukinuku užvažiuoti į aukščiausiai kalnuose
Europoje esančią geležinkelio stotį Jungfraujoch, 3454 m aukštyje,
pavaikčioti ant sniego ir po ledyną.

Ech, Šveicarija.....

"Lavonas"  parašė naujienų news:ljan5j$inr$1@trimpas.omnitel.net...

Ai berods prisiminiau dar yra krioklys prie kurio Sherlokas Holmsas susikove
su Moriartciu ir tariamai mire nukrites zemyn.

Sheip, jeigu tiesiai shviesiai, man visa shveicarija buvo wow!!! :DDD