Tema: Re: Austrija-Sveicrija?
Autorius: ROOTS
Data: 2014-04-27 12:59:04
Mus(dviese su zmona) su LT numeriais is vokietijos puses susistabde,
vokietis :)
Krauste bagaza, masina, bbz ko ieskojo.
Jo jauna kolege uzklausta ar del lt numeriu - tyliai linktelejo :D Ir px
buvo kad veidai ne banditiski, ne skustos galvos, EK darbuotojo pazymejimas.
Visos kitos masinos  vokieciu ir sveicaru letai nesustodamos riedejo per
isena I abi puses :) Tik mes nusikalteliai buvom purtomi, paskui vedami I
vidu pastato apziuret. :D

"Fuga"  wrote in message news:ljd9g1$21f$1@trimpas.omnitel.net...

Tai taip, reikia buti labai atidziam Sveicarijoje.

Reikia neuzmirsti, kad ten yra muitine. Kiek teko vaziuoti, tai is
Vokietijos ar Austrijos ivaziuoji be problemu.
O va is Prancuzijos ivaziuojant, tai buvo trukdymu.
Pamato, kad auto su LT numeriais, parodo vaziuoti i sona. Reikalauja
atidaryti bagazine, apciupineja daiktus, reikia atidengti saltkrepsi - ka
vezi? Vynas? Suris? Kumpis? Kiek?
Lauktuvės? Kas per lauktuves? Atidaryk tase. Ir t.t.
Na, labai nemalonu.
Taigi, reikia pasidometi kiek gerimu ir maisto leidziama isivezti i
Sveicarija.

"svyt"  parašė naujienų news:ljbmfd$a8d$1@trimpas.omnitel.net...

ten didziausios baudos uz viska, pvz uz autoivyki, civiline zala
apmoka draudimas o bauda uz pacia avarija (lietuvoj jos berods
isvis nera) pasakojo kad mokejo ~4000 euru.tai panasu i tiesa,
bet ne pats mokejau, kita girdejau nes ten uz tai kad suliniuotam
parkinge atsistojo nesimetriskai linijoms sumokejo 100 euru. as
pvz 100 euru sumokejau uz nedidele klaida deklaracijoje, kazkaip
daug zmoniu sveicarija prisimena kaip dideliu baudu sali, nu
grazi salis, kalnai vanduo visad ispudinga ir labai krenta i akis
tai kad jie ryskiai turtingesni, kazkaip es salyse tas ne taip
jauciasi.
O graziausia man visoj europoje gamta visgi norvegojoje.

--

svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup