Tema: Re: Stromboli
Autorius: Edo
Data: 2014-02-11 14:05:43
Nežinau ar pagal nutylėjimą sustoja grįždamas keltas. Keltai aptarnauja
linijas, kurios sunumeruotos. Mes plaukėm keleiviniu laivu, kuris
sustojo dar keliose salose pakeliui. Grįžom tiesiai į Milazzo.
Tvarkaraščius jie ten kasmet kažkiek koreguoja. Su greitesniu laivu
užtrunka kelionė į vieną pusę beveik tris valandas (išplaukėm 19:45,
grįžom 22:30). Su didžiuoju keltu pigiau, bet nežinau ar patarčiau tokį
dalyką.

Va, radau dar kompaniją, kuri siūlo dienos keliones laivu: http://tarnav.it/

Etnoj papildomų turų neėmėm, pasivaikščiojom aplink su keliais italais,
todėl neturiu šiuo klausimu informacijos. Bet turint laiko tai manau
įdomu ir su tuo gidu prasieit. Kai kas sako, kad neverta mokėt gidui,
nes niekas tavęs nestabdo jei eini už draudžiamos linijos. Aš tai tikrai
nesu tokios griežtos nuomonės, jie ten turi ką papasakot ir trasos
suplanuotos neblogai.

E.